Excursie - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu Excursie - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu

Excursie

07 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag weer zeer bijzondere dag! Hebben excursie gemaakt naar hoogste berg van Thailand: 2565 m.
Onderweg naar de top hebben we diverse watervallen gezien. Daar een behoorlijk spannend moment meegemaakt. Eén van de deelnemers van de excursie: een Fransman wilde een mooie foto maken toen hij in de buurt van de waterval op een steen stond, hij maakte een stap naar voren en viel, gleed uit en gleed door het water in. Zijn vrouw wilde hem helpen en gleed ook uit, viel ook in het water en werd stukje meegesleurd, gelukkig kon haar man haar tegenhouden. Martin dacht vervolgens deze mensen te helpen en liep voorzichtig richting het water,maar gleed ook en en gleed ook het water in. Dus dacht ik: ik leg mijn tas droog en doe mijn schoenen uit en zal voorzichtig hun kant oplopen. Maar helaas ik gleed dus ook uit, gelukkig niet het water in, maar kon beslist niet verder. Anderen hebben ze er gelukkig uit gekregen en ik kon Martin weer verder omhoog trekken. Was dus zeer natte boel. Ikzelf was gelukkig niet nat maar mijn witte broek was niet meer wit!
Daarna zijn we naar zeer primitief dorpje gereden en vervolgens naar de Pagode van de Koning en de Koningin.

• 07 Januari 2015 - 16:58

Bertine Ten Holte:

Hoi, jeetje jullie maken wat mee, doen jullie wel voorzichtig? Altijd eerst eigen veiligheid bekijken he! Maar jullie krijgen nu vast een vermlding in de plaatstelijke krant! Groetjes, Bertine

• 07 Januari 2015 - 19:36

Jacco:

Jammer genoeg hebben we geen vastgelegde beelden: volgens mij moet het er echt uitgezien hebben als een slapstick-comedy.

• 07 Januari 2015 - 19:59

Marian:

Gelukkig goed afgelopen.
    Inderdaad wel jammer Jacco :))

• 08 Januari 2015 - 15:31

HannyRR:

Jullie hebben heerlijk weer, in Amstelveen somber, regen.
    Blijf met beide voeten op begane grond.
    Avontuurlijk allemaal, groet Hanny