Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu

Chiang Rai

09 Januari 2015 | Thailand, Chiang Mai

Gisteren vanuit Chaing Mai met kleine bus naar Chang Rai gereden.
Vlak voor Chang Rai kwamen we langs Wat Rhong Khun = Witte tempel. Ik vond het net een groot IJspaleis.
Bij het busstation werden we opgehaald door Mark. Hij heeft een guest house in klein voorstadje van Chiang Rai: Nang Lae. Het is een splinternieuw verblijf, pas 1 1/2 week geleden afgebouwd. We hebben besloten hier een paar dagen te blijven, zeer gastvrij zijn we ontvangen.
Helaas vandaag regent het; het lijkt wel een koude Hollandse zomerdag. Voor hier is het erg zeldzaam dat het in deze tijd (wintertijd) regent.
Vandaag zijn we naar de stad gereden en hebben dar weer diverse tempels en markt bezocht. Ook zijn we naar de kapper geweest: voor Martin 250 baht en voor mij 300 baht. Samen ongeveer €12,50.

• 09 Januari 2015 - 11:28

Mama:

alle berichten ontvangen. Genieten (Sas is hier) mee. Is Martin al droog? hier alles goed.Nog veel plezier.

• 12 Januari 2015 - 13:17

HannyRR:

Beste Nel, Martin.
    Hier stormachtig, cv aan.
    Leuk mee te beleven met jullie reis.
    En als je haar maar goed zit!

Storm ook in de wereld, aanslagen Parijs.

Groeten Amstelveen.