Vervolg Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu Vervolg Chiang Rai - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu

Vervolg Chiang Rai

13 Januari 2015 | Thailand, Chiang Rai

Zondag hebben we stukje gefietst. Eerst naar zeer nieuwe universiteit van Chiang Rai en daarna naar de Zwarte Tempel. 's Avonds soep gegeten: een grote pot met bouillon waar je dan van alles in doet: Thaise groente, vis, kip, lever, paddestoelen. Erg lekker en zeer goedkoop.
Maandag hebben we scooter gehuurd en zijn naar Chiang Rai gereden. Druk verkeer, maar Martin is al helemaal aan het Thaise verkeer gewend. Prima vervoermiddel!
Vandaag zijn we weer met de scooter er op uit geweest. Eerst bij het busstation langs geweest om bus ticket voor vrijdag naar Rayong te reserveren. Afstand is bijna 1000 km. en kost ongeveer €25,00 per persoon met een VIP-bus. Daarna zijn we naar de Singha plantage gereden. Onderweg kwamen we nog langs de Witte Tempel. Weer foto's gemaakt, want was nu onbewolkt. De Singha plantage is een zeer groot terrein waar momenteel veel thee, bloemen en fruit wordt verbouwd. Mooi aangelegd park. Daarna weer via de markt terug, want de ananas is hier zo lekker!

• 13 Januari 2015 - 16:31

Marian:

Oh wat gaaf hè, van de week foto's van de witte tempel gezien. Heel apart.
    Leuk jullie op een scooter.
    Succes en geniet hoor!

• 14 Januari 2015 - 16:05

Bertine Ten Holte:

Wat klinkt dat het allemaal heerlijk!