laatste dag Rayong - Reisverslag uit Rayong, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu laatste dag Rayong - Reisverslag uit Rayong, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu

laatste dag Rayong

20 Januari 2015 | Thailand, Rayong

Gisterochtend wilden we wegrijden en Martin begon beetje te slingeren: lekke achterband. Dus naar verhuurder gegaan en die wees Martin dat hij weg uit moest rijden en dan links af. Inderdaad was daar een kleine werkplaats en de monteur sprak beetje Engels. Band eraf gehaald en die was erg slecht, dus nieuwe band erom: 180 baht (€4,50) totaal!!
Daarna naar strand iets verderop gereden, daar stonden ligstoelen en het was een groter zandstrand. Wij waren er de enigendie zwommen. Onbegrijpelijk want water was heerlijk. Langs de weg stonden karretjes met eten en die mensen verhuurden dus ook de stoelen. Grote bakken met verse vis! 's Avonds weer naar de nightmarkt, daar zijn overal eettentjes.
Vandaag weer naar strand dichterbij gegaan en ook daar zwom niemand. Maar wel kwamen er diverse mensen eten.
Volgens mij bestaat het leven hier bijna 24 uur per dag uit eten.
Vanavond kwam een vriend van Martin, Leo, langs. Hij maakt een rondreis vanuit Thailand naar Cambodja en Vietman en weer terug naar Thailand.
Morgen gaan we naar Koh Samed, eilandje onder Rayong.

• 20 Januari 2015 - 19:07

Marian:

Heerlijk hoor geniet ervan!