Vervolg Koh Samed - Reisverslag uit Rayong, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu Vervolg Koh Samed - Reisverslag uit Rayong, Thailand van MartinNel - WaarBenJij.nu

Vervolg Koh Samed

27 Januari 2015 | Thailand, Rayong

Heerlijk klimaat hier en de zee is super: watertemperatuur rond de 30 graden en witte stranden. Dus iedere dag zwemmen. Ik heb zelfs een zwembrilletje gekocht (€3,50) en is nog goed ook. Heb geleerd te kijken onder water!Moet nog even vermelden dat Martin niet kan drijven op zijn rug, zelfs niet in zout water, dus verdient nog geen oranje stip.
Vandaag heeft hij geprobeerd een foto van mij te maken, 5e poging was acceptabel (hij had zelfs 1 foto met alleen maar water erop!!).
Langs het strand komen ze steeds langs met heerlijk fruit: kokosnuten, anannas, mango, kleine bananen, pomelo, mandarijntjes, grapefuit, Alles wordt nog voor je schoongemaakt ook. Ons favoriete drankje blijft toch wel de kokosnoot.
Vanmiddag heb ik me heerlijk laten masseren, moet nu Martin nog overhalen ook een massage te laten doen!!!!!!!
Op verzoek wat extra foto's, maar wil jullie niet jaloers maken!

Er is wel een groot verschil op het eiland tussen de resorts en het "achterland". De hutjes zien er nog zeer eenvoudig uit en bestrating is er alleen maar op de toegangswegen. Zodra je op de weg komt ligt er overal afval. Maar op het strand is alles schoon. De mensen werken of in de horeca, hebben een winkeltje of masseren/pedicuren/manicuren, of zijn op de motorbike onderweg en ze lachen de hele dag.

• 27 Januari 2015 - 18:28

Marian:

Super die foto's

• 27 Januari 2015 - 19:09

Monique:

Martin: gefeliciteerd met je oranje stip!
    Wat ziet het er heerlijk uit daar op het strand. Is dat jouw masseur waar je samen mee op de foto staat Nel?

• 27 Januari 2015 - 22:27

Bertine: